torsdag 11 september 2008

Lustiga ord!


Hej alla bloggläsare!
Jag och skyttegänget hälsar tillbaka till alla som skickat in kommentarer här på bloggen eller direkt till min mejladress här ovan.
Speciellt Jonas hälsar och tackar för alla telegram.
Det värmer och i morgon behöver vi allt stöd inför sista tävlingen.

På tal om lustiga ord så ser jag när jag nu har tittat in på bloggen att det vimlar med stavfel.
Dem bjuder jag på, många skriver jag säkert fel med många vet jag har kommit till efter att jag bloggat in från telefonen.
Jag ändrar till rätt bokstav men sedan när det publiceras så kan det stå ett helt annat ord.
Vi får leva med det även om jag skall försöka skärpa till mig!
Tack till alla glada tillrop!
Tommy

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag och familjen ska hålla alla tummar vi har för dej i morgon Jonas och givetvis för alla andra duktiga skyttar också.kram jeanette

Anonym sa...

Hej.
Misstänker att revanchlusten är stor för er alla.
Hälsa att vi håller alla fingrar och tår i familjen, blir några stycken. Önskar jag kunde vb. bilderna från Stockholms Centralstation den 6/9.
Vi ( Stockholms HIF) hyrde hela stora hallen och visade/pröva på HK-idrotter och invigningen på storbild. Jonas,Anders och Elvira svävade från taket. Annica L Walther StHIF och StHIF